۳۰ آبان ۱۳۸۸

دادگاه بازداشت شدگان روز 13 آبان در شیراز برگزار شد

پس از سه بار به تعویق افتادن دادگاه دانشجویان بازداشت شده در روز 13 آبان , این دادگاه در شعبه 2 دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد.

با ارجاع پرونده 4 تن از این افراد به شعبه 14 دادسرای دادگاه انقلاب , صدور حکم نهایی در مورد بازداشت شدگان به 18 آذر ماه موکول شد. این دانشجویان تا صدور حکم نهایی باید در زندان عادل آباد شیراز در بازداشت بمانند و تا صدور حکم ممنوع الملاقات هستند.
پیشتر دادستان شیراز اعلام کرده بود این دانشجویان تا بعد از 16 آذر بازداشت خواهند بود.
بنایی , جلالی , سعید رضایی , زاهدی , ظهوریان , عارف , پورفتحی , طاهری , صفرپور , پورسلطان از جمله دانشجویانی هستند که در زندان عادل آباد بازداشت هستند. به همراه این دانشجویان دکتر مسیح الله حقیقت جو نیز در زندان به سر می برد. دکتر حقیقت جو که دو دکترای تغذیه و گیاه پزشکی از آلمان دارد متهم شده است که در روز 13 آبان ماه با نصب 30 متر پارچه سبز روی دیوار استانداری فارس اقدام به سخنرانی علیه نظام نموده است.
علی صالح پور , کاظم رضایی , یحیی طاووسی , ندا اسکندری , خدیجه قهرمانی , نظری , شیروانی , باقری ازدیگر دانشجویان دانشگاه شیراز نیز در زندان اطلاعات شیراز (پلاک 100) به سر میبرند. ازوضعیت این دانشجویان اطلاع دقیقی در دست نیست.

۴ نظر:

  1. اخبار دانشگاه صنعتی شیراز را میتوانید از هفته نامه کاغذ اخبار دنبال کنید.
    www.kaqaz.ir

    پاسخحذف
  2. salam dooste man.ma daneshjooyane ===beyza shiraz=== shoma ro link kardim shoma hamma ro link konid www.bia2beyza.blogfa.com

    پاسخحذف
  3. سلام لطفا آقای بنام جوابم رو بده هدفشون از این کارا چیه ؟لطفا جوابم رو بده
    www.bia2laak .blogfa.com

    پاسخحذف
  4. راستی منظورم محسن بنام است و لطفابااسمی جواب بدین که بدونم شمایید.ممنون

    پاسخحذف